Fem år senare

Av en ren slump så snubblade jag in på min gamla blogg (ja, just den här). Jag hade helt glömt bort den. Fick mig ett gott skratt! Jag tog bort inläggen som jag hade skrivit, var inget av värde i dem.
Om jag hade kunnat berätta för mitt 18-åriga jag att allt kommer att lösa sig och att jag bara ska fokusera på att ha kul, så skulle jag med glädje ha gjort det! 
Undra om jag hade trott på mig själv om jag berättade att jag skulle bli tillsammans med Markus, att vi skulle flytta ihop, förlova oss och skaffa barn. Jag tror faktiskt inte att jag hade trott på det.
Det ska bli roligt att blicka tillbaka om sisådär 5 år och se hur mina tankar går nu.
 
Som sagt, jag har en underbar sambo och ett helt fantastiskt litet barn som heter Noel.
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
Test